• להזמנות צרו עמנו קשר
0
  • אין מוצרים בסל הקניות.

תפירת חרוזים על פיסת בד או לבוש היא דרך מצוינת לייפות אותה! אפשר לגרום לשמלה פשוטה להיראות אלגנטית יותר על ידי תפירה פשוטה של כמה חרוזים על קו הצוואר, או למשל להפוך כרית פשוטה למיוחדת על ידי תפירת חרוזים מסביב לקצוות. החומרים הדרושים כדי לתפור חרוזים על פריט כלשהו- חרוזים, מחט שנכנסת דרך החרוזים וחוט שמתאים לחרוזים הספציפיים שבחרת. מפתיע כמה תפירה פשוטה זו משנה מייפה ומוסיפה לכל פרי חסר חיים!

1
בחרי את החרוזים שבהם תרצי להשתמש. את יכולה לתפור כל סוג של חרוזים שאת אוהבת על פיסת בד, אבל אנא הקפידי להקדיש קצת מחשבה לאופן שבו החרוזים והבד ייראו יחד. בחרי חרוזים שיחמיאו לצבע, להדפס ו/או למרקם של הבד.
לדוגמה, אם את רוצה לתפור חרוזים על שמלה שחורה קטנה, את יכולה ללכת עם משהו פשוט כמו כמה פנינים שחורות או חרוזי קריסטל אדומים כהים.
אם את חושבת לקשט כרית כחולה צהובה, את יכולה להעשיר את הצבע עם כמה חרוזים צהובים וסגולים.

2
בחרי מחט מספיק קטנה כדי להיכנס דרך החרוזים. לפני השחלת המחט, הכניסי את המחט דרך החור בכל אחד מהחרוזים שברצונך לתפור. ודאי שהמחט והלולאה שלה קטנות מספיק כדי לעבור דרך כל אחד מהחרוזים שלך.
עבור חרוזים קטנים מאוד, ייתכן שיהיה עליך להשתמש במחט שטוחה ודקה, כגון מידה 28.

3
בחרי בחוט עמיד שישתלב עם הבד והחרוזים. כדי להבטיח שהחרוזים יישארו במקום, השתמשי בחוט פוליאסטר חזק. אם את משתמשת בחרוזים בצבע שונה מהבד שלך, בחרי חוט בצבע שישתלב עם החרוזים.
לדוגמה, אם החרוזים לבנים והבד שחור, לכי על חוט לבן.
עם זאת, אם את משתמשת בחרוזים אדומים עם בד אדום, בחרי גם בחוט אדום.

4
השחילי מחט עם חוט בגודל 46 ס”מ וקשרי קשר בסופו. הכניסי את קצה החוט דרך לולאת המחט ומשכי עד שחצי מהגדיל עובר דרך הלולאה ועד שהקצוות אחידים. לאחר מכן, קשרי קשר בקצוות החוט.
כדי להקל מעט על השחלת המחט, גזרי את החוט והרטיבי את הקצה שלו עם קצת רוק, שעוות דבורים או מים. זה יעזור להקשיח את קצה החוט.

5
הכנסי את המחט דרך החלק האחורי או הפנימי של הבד. כדי להתחיל את התפר, דחפי את קצה המחט לתוך החוט שבו את רוצה שהחרוז הראשון יעבור והתחילי למשוך את החוט דרכו. את יכולה למקם את החרוז על קצה הבד או איפשהו במרכז. רק ודאי איך את רוצה שהחרוזים יהיו מסודרים וכמה את צריכה כדי ליצור את הסידור הזה.
לדוגמה, אם את רוצה ליצור קצה חרוזים על קו הצווארון של חולצה, אז את יכולה להתחיל להוסיף חרוזים במרכז קו הצוואר ולעבוד כלפי חוץ, או שאת יכולה להתחיל באמצע קו הצוואר ולעבוד למטה ומסביב.

6
משכי את החוט עד שהקשר נמצא במרחק של 2.5 ס”מ מהגב של הבד. אל תמשכי את החוט עד הסוף כשאת עושה את התפר הראשון. משוכי עד שהקשר בקצה החוט נמצא במרחק של כ-2.5 ס”מ מהבד, ואז עצרי.
חשוב להשאיר את קצה החוט מעט רופף עבור התפר הראשון הזה כדי שתוכלי להכין את החוט למעבר הבא . דבר זה יוודא שנוכל להשתמש בחרוזים ולא ילכו לאיבוד.

7
דחפי שוב את המחט דרך הבד ממש ליד התפר הראשון. משכי עד שהחוט יהיה מתוח, אבל אל תמשכי עד כדי כך שהרפיון שהשארת לתפר הקודם יימשך. הניחי את התפר הבא כך שהוא יהיה בדיוק ליד המקום שבו הבאת את החוט למעלה ודרך הבד.
התפר צריך להיראות כמו מקף זעיר על הבד והוא צריך להיות ברוחב של כ-0.25 ס”מ. התפרים צריכים להיות קטנים מאוד בחלק החיצוני של הבד. זה יקל על כיסוי החרוזים שאת תופרת על הבד.

8
הכנסי את המחט דרך 2 החוטים שמעל הקשר ומשכי אותו עד שימתח. כדי לנעול את החוט במקומו, הכניסי את החוט דרך 2 החוטים שנמצאים מעל הקשר. זה קטע החוט שהשארת תלוי רופף כשעשית את התפר הראשון. לאחר הכנסת המחט דרך אזור זה, משכי עד שהקשר יגיע לחלק האחורי של הבד והתפר יהיה מתוח.
יצירת התפר הראשון בדרך זו תעזור להבטיח שיהיה ניתן להשתמש בכל החרוזים.

ניתן לפשט מאוד את התהליך על ידי שימוש במכונת תפירה ביתית אשר לה היכולת לבצע פעולות באופן אוטומטי או חצי אוטומטי

Call Now Button
× נשמח לעמוד לשרותכם, נא לשלוח הודעה